torsdag 1. mars 2012

God kveld alle samme

Dagen idag har vært en slik dag man ikke ønsker seg for mange av. Emma har vært på et kranglende humør siden hun stod opp, herlig alder hun er i nå :0) hehe snart har jeg en til som vil krangle med mammaen sin. Men men må vel ta det med et smil og telle til ti. Idag har jeg  vært på SATS, går to ganger i uken på en time som heter satsbaby. Julie er med på timen ( les: sover i beggen sin) og Emma plasserer jeg hos SATS sine barnepasserne. Passer meg helt perfekt, blir litt egen tid midt på dagen som er gullverdt.

Ettermiddagene tilbringer vi som regel ute å renner på akebrett eller på lekeplassen alt etter hva været tillater. Jeg liker meg godt utendørs og synes det er kjempe kjekt å ta med Emma på ulike aktiviteter. Hun liker seg veldig godt i akebakken så håper snøen ikke forsvinner helt enda.







Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar