tirsdag 12. juni 2012

Lykke... ♥

Hei hei alle sammen!

Nå kan jeg begynne å telle dager til vi flytter vestover igjen. Tror ingen kan ane hvor glad jeg skal bli når vi har komt oss i hus. Jeg håper vi blir boende der en stund for å si det slik... Nå har vi flyttet mer  enn noen gjør i løpet av et helt liv, jeg er vel oppe i min 16 flytting når vi kommer oss i hus på beste vest. Jeg og Terje har rukket og bo på 5 ulike plasser på under 4 år hihihi;0) Pakking er ikke stress lenger for å si det slik, det går av seg selv:0) Vet ikke helt hvordan dette har skjedd, men man må vel kanskje bo litt her og der, for å finne hva man liker og ikke:0)

Å få dette huset er lykke for meg, det er ikke å ha en svær villa eller ha en tomt på størrelse med en fotball bane. Dette er akkurat det som er nok for oss, hvor vi kan bo og vokse som en familie.  Lykke for meg er også mine to små stjerner. De er fantastiske og jeg er så inderlig glad i dem, slik alle er i barna sine. Jeg er veldig glad for at vi har valgte å ha Emma hjemme, mens jeg er i permisjon. Alle de øyeblikkene vi som foreldre ikke lenger får dele med ungene våre, pga de går i barnehage. Har jeg fått lov å dele sammen med Emma, det er jeg evig takknemelig for. Det har vært GØYslitsomt som sagt, men det er ikke mer jobb enn det du lager det til selv..:0) Jeg er nok overgjennomsnittet energisk av meg, så jeg har full forståelse for at dette ikke passer for alle. Man må kjenne på magefølelsen, den stemmer som regel:0)



Lykke er å se på disse to, mer avslappende kan man vel ikke bli.



 Pannekaker og blåbær, da er denne jenta lykkelig.. nam nam




Det er lett å løpe, når lykken følger etter.♥♥


 
Det finnes bare én lykke i livet: å elske og bli elsket.♥♥





Vi finner ikke lykken, vi skaper den.♥♥




Lykkelig er den som ikke sørger over hva han mangler, men gleder seg over hva han har.♥♥



hva er lykke for deg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar