fredag 16. mars 2012

En spennende tid

Hei godt folk

Nå går tiden fort, ikke lenge til vi skal begynne å legge gulv og male:0) Har funne farger og gulv jeg ønsker å bruke. Har  ikke sett hvordan det ser ut enda så tør ikke ta de endelige avgjørelsene før vi er inni huset og ser hvordan det er. Har jo tegninger, men synes det er vanskelig å se det for meg størrelse og slikt.
Har lyst til veldig mye, men heldigvis så drar min kjære samboer meg ned på jorda, det er ikke en villa vi har kjøpt oss hehe. Drømmer stort hihi!! Kan nesten ikke fått sagt hvor mye jeg gleder meg, føler jeg har vært på flytte fot de siste 10 årene å det stemmer nok, tror jeg nærmer meg 15 adresse endringer i løpet av disse årene, skrek og gru!!!

Denne helgen har vi ikke noen store planer, ta det som det kommer. Blir nok noen trilleturer og litt shopping. Emma trenger noe små ting, slik som sko og en vår jakke. Nye støvler må hun også få, har lagt min elsk på disse hunter støvlene. Men må vente litt til med de for de er litt for store til henne men til høsten kanskje:0)




Ha en fin fin dag alle sammen ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar