tirsdag 6. mars 2012

Travelt i storbyen

Lille Julie er blitt så forkjølet, mistenker at den lille svømmeturen på søndag er skyld i det. Men men går nok snart over. Hun la seg så fint kl 19 ikveld, men innen klokken var 20.30 hadde jeg byttet 5 pyjameser like mange bodyer og to tepper. Klikk i boksen, gulping er noe herk!!!


Idag har vi vært i barnehagen, kjempe kjekt som alltid. Klokken 12 møtte jeg jentene i barselgruppen min. En kjempe flott gjeng:0) Vi var på trilletur rundt forbi over alt Hehehe, på leting etter en kaffe som hadde plass til 7 pratesjuke mødre. Men måtte gi opp. Ble enige om å treffes hjemme hos hverandre, mens vi venter på våren. Gleder meg allerede til neste treff.

Har begynte å scrappe litt igjen, glede meg til jeg kan bli med på scrappeklubben i Stavanger sine møter igjen. Trenger inspirasjon!!! Har også et hekle prosjekt som ligger å venter på meg, skal se om jeg kan få til en rute mens jeg ser fruene på tv.

Ha en strålende kveld
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar