søndag 25. mars 2012

Vår i luften

Hei hei

Våren kom litt tidlig i år, her i Oslo har vi hatt stort sett sol fra skyfri himmel den siste uken. Jeg var litt vågal å gikk noe tynn kledd en dag det straffet seg med vond hals og slapp i kroppen uke :( Som jeg desverre også smittet over på Terje. Emma og Julie ser ut til og slippe snufsingen heldigvis. De er friske og raske :0)

Julie er rundet 3 måneder nå, gleder meg til hun henger i kleran etter Emma. Hun spiser godt og ikke vært noe problem å få henne til å sove på nettene. Vi har vært heldige å fått to veldig snille jenter på torsdag kom glad nyheten, Julie slipper å bli lagt i pute. Sterk som en okse sa legen om vesle spurven vår :0)






I dag vi vært stort sett ute hele dagen, først jeg og ungene så fikk terje hvile litt. Så var det min tur for en power napp, mens terje ryddet og fikset i leiligheten. Han er knall goe  :0) Tok oss en spaser tur til aker brygge, fikk i oss en lite minneverdig middag. Skal aldri dit igjen!!  Siden både jeg og Terje er noen stabeister brukte vi tja ca 1 time hjem for ingen av oss skulle gå den veien den andre ville så vi gikk litt sikk sakk og rundt forbi, før vi kom oss helskinna hjem hehehe




Emma har for tiden, eller har vel alltid hat en dragning mot data og teleforn. Alt hun kan trykke på eller få til å lage lyd er en hit. Hun er blitt helt rå på ulike barnespill på Ipaden, det siste hun for tiden har funne på er å låne pappens Ipod. Ikke alltid at innstillingene er slik vi forlot dem men men. Vi er noe strikse på når hun får lov til å spille, slik at det ikke bare skal bli spilling og ingen leking. Så alle data utsyr og lignende må gjemmes bort, slik at hun ikke kan finne det. Da spør hun ikke etter det, men med en gang hun ser Ipaden eller Ipoden vil hun ha en av dem. Jeg er noe distre om dagen så glemmer meg litt vekk og legger fra med Ipaden uten å gjemme den. Fant henne på kjøkken bordet, godt fornøyd her om dagen!!!





Vi kommer til Vestlandet i påsken alikevel, savnet ble for stort. Gleder meg til å treffe alle sammen.

Klem ♥









1 kommentar:

  1. Det høres bra ut, ønsker dere en fin ny uke og håper dere snart er friske :-)
    Klem

    SvarSlett