fredag 8. juni 2012

God morgen alle sammen

Sekken er pakket, vi skal til bjørnepark i Flå." En anderledes naturopplevelse" sjekk den ut her http://www.bjorneparken.no/  . Er veldig kjekt å ha muliget å  få ta med ut på tur og ikke minst at de får se dyr og kanskje hilse på noen av dem.

Emma er veldig glad i dyr, da spesielt i hunder og katter. Vi hadde tidligere en herlig hund som heter Indi. Hun er omplassert nå hos de beste "fosterhundeforeldre" jeg kan tenke meg. Det er et av de vanskeligste valgene jeg har tatt, å gi fra meg noe jeg var så indelig glad var rett å slett helt forferdelig.Jeg angrer hver eneste dag på beslutningen, men så kommer fornuften å forteller meg hvorfor det valget ble tatt Hun betydde så mye for oss alle sammen og vi var alle meget glad i den lille hårballen vår. Men hun fikk et unaturlig eier forhold til Ema og ville beskytte henne hele tiden. Skal aldri glemme den dagen jeg hentet henne på gardemoen, hun var nydelig og bare helt skjønn. Hun er av rasen Tibetansk terrier, en helt fantastisk rase.







ha en flott lørdag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar