fredag 8. juni 2012

Tiden går...

Hei alle sammen :0)

Denne uka har fløyet forbi oss hihi.. Jeg har kommet sikkelig godt i gang med treningen, det ganske digg. Kjenner allerede at jeg har mer energi og føler meg litt mer vel:0) Har to styrke økter i uka og to løpe økter. Jeg er ikke så flink å trene styrke liker best å løpe, men denne kroppen min trener sårt noen muskler så da er det bare å pumpe jern:0) Da jeg gikk gravid med Julie ble det heldigvis ikke for mange ekstra kilo på kroppen. Følte jeg slapp billig unna denne gangen, med Emma var jeg en ballong full av vann... hihi!! Jeg har kanskje vært heldig, jeg ikke har trengt å passe på hva jeg spiser for kiloene har rent av ved hjelp av amming og i følge noen ( på beste vest) er det ekstremsport  å være hjemme alene med to barn under 2 år. Jeg kaller det GØYslitsomt;0)

Nå teller vi bare uker før vi på plass i det nye huset, gjett om jeg gleder meg. Har sommerfugler i magen og gruer meg faktisk litt på en god måte vel og merke til å se huset ferdig. Drar rett på sommerferie når det viktigste er pakket ut og satt på plass. Så får vi ta for oss uteområde og slik dill dall når ferien er over.

Mine stjerner har kost seg masse i åpne barnehage i dag. Julie begynner å følge mer med, hun virker å være like glad i sang og rytme som storesøster er. Hun vugger frem og tilbake selv om hun er noe hindret av puten. Gleder meg så til den puta blir fjernet, hun har så lyst å sprelle og vri på seg men, klarer det ikke pga puta. 1 mnd igjen så skal vi ta nye røntgen bilder tvi tvi:0)












ha en fin fin helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar