onsdag 25. april 2012

Tenk at...

 Det er ikke alltid jeg kommer på eller tenker på hvor heldig jeg er, som får være sammen med jentene våre hele dagen. Ja, det er travelt og mange ganger er jeg så sliten at jeg føler jeg sover på vei inn til soverommet:0) Dagelig får jeg spørsmål om jeg virkelig ikke har en aupair eller spørsmål om hvorfor jeg har valgt å ha begge hjemme. Jeg ønsker og bruke så mye tid jeg kan sammen med de to stjernene mine. De blir så fort store og før vi vet ordet av det er de konfirmanter. For fire år siden kunne jeg ikke tenke meg unger, men jammen snudde det fort. Er så uendelig glad i disse to herlige jentene og gleder meg over hver dag jeg får tilbringe sammen med dem. Det er etter dager som denne når jeg er utmattet etter 14 timer med mating, bleiestell, lek og morro, at jeg kikker på mine sovende stjerner og jeg må klype meg i armen, for livet det er ganske bra♥♥♥
Min søster har bloggen min glede har lagt ut dette diktet som jeg synes sier alt. Det er bare nydelig. ( har litt å lære av henne når det gjelder kreativitet innenfor bilde redigering;0) Når jeg får kamera tilbake skal jeg virkelig begynne å knipse;0)
 
 
Tenk at

Et lite frø blei sådd.
Det va ei kjærlighets-spira.
Så livskraftig og god tok du vandringen fatt.
Lite viste du då om alt du sko møta.
Beskytta og varm ved mammas hjerte du låg.



 
Tenk at du har blitt
så utrulig fine.
Tenk at du e min - ein del av meg.
Tenk at du har blitt
så utrulig goe.
Tenk at du e skapt ut av kjærlighet.




Ein dag va det tid
å gå frå mørket te lyset.
Et nytt liv tok te - men du va skapt just for det.
Og nå ligge du her tett ved pappas sitt hjerta.
Eg ska vokta deg igjennom alt det livet gir.




Av:
Kurt Johnny Haaland
Go natt alle sammen♥

1 kommentar:

  1. Så fint, tenke masse på dere i kveld.

    Kjempe stilig matte du har kjøpt deg:-)

    Klem

    SvarSlett